Instagram Story yra puikus būdas pristatyti savo prekes ar paslaugas ir svarbiausia – kurti ryšį su sekėjais, leidžiant jiems geriau pažinti Jus bei Jums juos. Galimybių, ką publikuoti Story yra tikrai daug, tačiau kartais pritrūksta kūrybiškumo ir idėjų, kaip tai pateikti įdomiai ir paskatinti Jūsų auditoriją stabtelti bei sureaguoti. Jei ir Jūs susiduriate su šia problema, dalinuosi 5 Instagram Story idėjomis, kurios paskatins sekėjus įsitraukti:
💡 1 Instagram Story idėja: klausimai/ atsakymai (*angl. Q&A)
Q&A laukelis leidžia Jūsų auditorijai tiesiogiai bendrauti su Jumis. Paskatinkite sekėjus užduoti jiems rūpimus klausimus, susijusius su Jūsų veikla ir į juos nuoširdžiai atsakykite. Jei pastebite, jog tam tikri klausimai kartojasi ar galėtų būti aktualūs daugeliui sekėjų, skirkite jiems daugiau dėmesio, atsakykite juos išsamiau ar net sukurkite tam atskirą Instagram įrašą (jei paliečiama platesnė tema).
💡 2 Instagram Story idėja: viktorina (angl. quiz)
Viktorinos laukelis yra puiki priemonė sekėjus išmokyti kažko įdomaus, naujo bei naudingo ir skatinti smagiai praleisti laiką, atsakant į Jūsų užduotus klausimus. Prieš keliant Instagram Story su viktorinos laukeliu, apgalvokite temą, kuri būtų įdomi jūsų auditorijai. Pavyzdžiui, ji gali būti susijusi su Jūsų veiklos sritimi, pomėgiais ar bet kokia kita, kuri, Jūsų manymu, yra svarbi ir kuria norite pasidalinti su savo sekėjais. Taip pat apsvarstykite, kiek klausimų įtraukti į savo viktoriną ir kiek laiko leisti auditorijai atsakyti. Viktorinai pasibaigus, padėkokite savo Instagram sekėjams už dalyvavimą, pasidalinkite rezultatais ar suteikite papildomos informacijos apie teisingus atsakymus. Azartui padidinti, sekėjams, teisingai atsakiusiems visus viktorinos klausimus galite kažką padovanoti.
💡 3 Instagram Story idėja: balsavimas (angl. polls)
Balsavimo metu galite paklausti, ką sekėjai labiau mėgsta ar sužinoti, koks turinys jiems aktualus. Paklauskite sekėjų, kokio formato Jūsų Instagram įrašai jiems labiau patinka (pavyzdžiui, Reels ar karuselės) ar, pavyzdžiui, paprašykite išrinkti temą kitam Jūsų įrašui. Jei pastebėsite, kad vienas iš atsakymų ženkliai pirmauja ar priešingai – smarkiai atsilieka, išnaudokite tai kaip progą sukurti įrašą, kuriame nagrinėsite šią temą išsamiau.
💡 4 Instagram Story idėja: nukreipimai su nuorodomis (angl. link)
Įterpdami nuorodos funkciją savo Instagram Story, galite sekėjus nukreipti į įvairius internetinius šaltinius. Pavyzdžiui, pristatant prekę, pridėkite nuorodą į el. parduotuvę (galite nukreipti tiesiogiai į konkrečią prekę arba pradinį el. parduotuvės puslapį). Jei teikiate paslaugas ir turite savo internetinę svetainę – sekėjus ten taip pat galite nukreipti. Negana to, nuorodas galite naudoti tuomet, kai norite su Instagram sekėjais pasidalinti naudingais informacijos šaltiniais (pavyzdžiui, straipsniais ar video įrašais).
💡 5 Instagram Story idėja: reakcija aktyviu jaustuku (angl. emoji)
Jaustukai – tai universali ir visiems puikiai suprantama kalba (be žodžių). Pasidalinkite Instagram Story su kasdienėmis situacijomis, kurios pažįstamos bei aktualios ir Jūsų sekėjams. Pridėkite aktyvų jaustuką, kuris leistų sureaguoti į Jūsų Instagram Story, taip Jums pritariant. Aktyvių jaustukų naudojimas – tai greitas ir didelių pastangų nereikalaujantis būdas įtraukti sekėjus ir kurti artimesnį ryšį. Taip parodote, kad suprantate, kaip sekėjai jaučiasi, nes Jūs ir patys su tuo susiduriate. Jaustukai pasakojimuose pasyvius žiūrovus paverčia aktyviais dalyviais.
Kurdami Instagram Story, pagalvokite, kokia informacija bei pateikimas Jums patiems atrodytų įdomūs ir kokie Story paskatintų Jus stabtelti bei į juos sureaguoti. Instagram sekėjai – tai Jūsų bendruomenė, draugai, su kuriais norite kurti palaikyti ryšį, tad būkite savimi, išlaisvinkite savo unikalumą bei ieškokite kūrybiškų sprendimų. Jeigu ieškote pagalbos, kaip kurti įtraukiantį ir ryšį kuriantį turinį – kviečiu Instagram mentorystei.