Jei paklausčiau, kas Jums parodo, kad Instagram paskyra yra sėkminga (nesėkminga), koks būtų Jūsų atsakymas? Daugelis atsakytų, jog pagrindinis Instagram paskyros sėkmės rodiklis – tai sekėjų skaičiaus augimas, tačiau taip manyti ne visai tiesa. Instagram auditorijos dydis neturėtų būti mūsų pagrindinė siekiamybė, daug svarbiau yra tai, kad toji auditorija būtų aktyviai įsitraukianti. Tam, kad ne tik pritrauktume naujus sekėjus, bet ir išlaikytume jų susidomėjimą, turime dalintis unikaliu turiniu, kuris suteiktų vertę, įtrauktų į diskusijas ir paskatintų laukti tolimesnių mūsų įrašų. Tokį turinį galime sukurti tuomet, kai gerai žinome, kas mūsų sekėjams aktualu bei įdomu. Savo Instagram auditoriją pažinti galime sekdami statistinius rodiklius. Štai 5 pagrindiniais Instagram rodikliai, kuriuos reikėtų analizuoti:
👉 PASIEKIAMUMAS (angl. reach)
Tai unikalių Instagram naudotojų, kurie bent kartą pamatė Jūsų turinį (Story, Reels ir kt.) skaičius.
✨ Patarimas: kaip padidinti Instagram įrašų pasiekiamumą?
Kelkite įrašus tuomet, kai auditorija yra aktyviausia (šią metrika taip pat galite sekti Instagram), kurkite daugiau Reels formato įrašų, pačių vartotojų sugeneruoto turinio (angl. user-generated content – UGC), talpinkite bendrus įrašus su kitais kūrėjais (angl. collaboration post) bei naudokite grotažymes (angl. hashtags) ir geografinės vietovės žymas (angl. location).
👉 ĮSITRAUKIMO LYGIS (angl. engagement rate)
Tai rodiklis, parodantis, kaip aktyviai auditorija įsitraukia į Jūsų kuriamą turinį (pamėgsta, komentuoja, bendrina, išsisaugo įrašus ar parašo Jums asmenines žinutes). Aukštas įsitraukimo lygis reiškia, jog kuriate prasmingą, kokybišką ir auditoriją sudominantį turinį.
✨ Patarimas: kaip padidinti sekėjų įsitraukimą į Instagram įrašus?
Nepamirškite pridėti kvietimo veikti (CTA) – priminkite, kad sekėjai pamėgtų, išsisaugotų įrašą ar pasidalintų juo su kitais, kam informacija galėtų būti aktuali.
👉 AUDITORIJOS DEMOGRAFIJA
Tai rodikliai, parodantys Jūsų Instagram sekėjų amžių, lytį, gyvenamąją vietovę.
✨ Patarimas: kaip tikslingai panaudoti Instagram sekėjų demografinius duomenis?
Demografiniai rodikliai padės Jums „įlipti” į savo tikslinės auditorijos batus. Savo kuriamu Instagram turiniu parodykite, kad suprantate, pavyzdžiui, su kokiais iššūkiais susiduria būtent Jūsų auditorijos amžiaus ar profesijos žmonės. Taip pat atliepkite jiems kylančius klausimus, įkvėpkite, motyvuokite, pasidalinkite naudingais praktiniais patarimais.
👉 INSTAGRAM STORY METRIKOS
Tai rodikliai, suteikiantys galimybę stebėti Instagram sekėjų įsitraukimą būtent į Story formato įrašus. Galite stebėti Instagram Story peržiūrų skaičių, perjungimo ar grįžimo atgal statistiką, reakcijas jaustukais (angl. emoji).
✨ Patarimas: kaip padidinti sekėjų įsitraukimą į Instagram Story?
Išnaudokite Story funkcijas: balsavimus, reakcijas jaustukais, klausimų / atsakymų laukelius. Eksperimentuokite su skirtingais Instagram Story formatais ir turinio temomis, kad išlaikytumėte auditoriją susidomėjusią ir įsitraukusią.
👉 NUORODŲ PASPAUDIMAI
Tai rodiklis, parodantis Instagram bio arba Story esančių nuorodų paspaudimų skaičių.
✨ Patarimas: kaip padidinti Instagram bio esančių nuorodų paspaudimų skaičių?
Jei savo Instagram bio aprašyme esate patalpinę nuorodą į internetinę svetainę ar kitus šaltinius ir jai trūksta matomumo, nepamirškite apie tai pasidalinti savo Instagram įrašuose. Pavyzdžiui, įrašų aprašymo gale sekėjus, norinčius gauti daugiau informacijos, nukreipkite į Jūsų Instagram bio, kur jie ras nuorodą.
Instagram rodikliai padeda optimizuoti turinį. Reguliariai stebėdami pagrindinius rodiklius ir rezultatus pritaikydami kuriant turinį, palaipsniui užauginsite ne tik gausią, bet svarbiausia – aktyviai įsitraukusią Instagram auditoriją. Nepamirškite, kad Instagram sėkmė – tai ne tik skaičiai, bet ir prasmingų ryšių puoselėjimas bei vertės kūrimas savo auditorijai.
Norite daugiau sužinoti apie statistinių rodiklių analizavimo ir efektyvaus Instagram turinio kūrimo subtilybes? Kviečiu kylančius klausimus aptarti Instagram konsultacijos metu 🙌