„Kaip padidinti Instagram sekėjų skaičių?“ arba kitaip suformulavus „Kaip pritraukti daugiau sekėjų? – tai vienas dažniausiai girdimų klausimų iš verslų ar pavienių žmonių, kuriančių Instagram turinį. Svarbu suprasti, jog žmogus, užėjęs į tam tikrą Instagram paskyrą, greitai nusprendžia, ar kuriamas turinys jam aktualus, įdomus ir, ar verta paspausti „follow“ mygtuką.
Kokia informacija turi atsispindėti Tavo Instagram profilyje, kuri išsklaidytų lankytojo abejones ir paskatintų jį tapti sekėju? Štai 5 klausimai, į kuriuos turėtų atsakyti Tavo Instagram paskyra:
1. Kas Tu esi? 🧚♀️
Ar tu mama? Studentas? Smulkaus verslo savininkė? Gydytojas? Verslininkas? Kelionių tinklaraštininkė? Visa tai turėtų atspindėti Tavo paskyros „bio” aprašymas ir Instagram tinklelis.
Rekomenduoju į tai pažvelgti kūrybiškai, galbūt Tu ne šiaip sau kelionių agentė, bet „nepamirštamų kelionių planuotoja“? Arba ne tik kepėja, bet, pavyzdžiui, „keksiukų fėja“? Unikalumas – tai Tavo raktas į sėkmę, padėsiantis pritraukti sekėjus, kuriems aktualu tai, ką kuri.
2. Kurioje srityje esi ekspertas? 🏆
Siekiant atskleisti savo ekspertiškumą, parodyk tam tikroje srityje įgytą išsilavinimą, pavyzdžiui, pasidalink sertifikatu/ diplomu, kurį galėsi patalpinti Instagram „Highlights” ar skirk tam atskirą įrašą, pasidalinant, ką šis dokumentas Tau suteikė ir kokią vertę, jo dėka, gali suteikti būsimiems klientams.
Įtikink sekėjus/ būsimus klientus, kodėl jie turėtų Tavimi pasitikėti ir kreiptis būtent į Tave. Galbūt turi sukauptą didelę darbo patirtį? Nepamiršk to akcentuoti kaip savo stiprybės. Gali įvardinti patirtį metais arba paminėti, kiek klientų per tuos metus turėjai ir Jiems padėjai bei kokius tikslus Tavo pagalba jie pasiekė.
3. Ar atitinki savo idealų klientą? 🎭
Labai svarbu žinoti, kas yra Tavo tikslinis klientas/ sekėjas:
- vyras ar moteris?
- koks jo/ jos amžius?
- kaip jis/ ji atrodo (ūgis, plaukai, oda, akys…)?
- kuo užsiima?
- kokie jo/ jos pomėgiai?
- kokias problemas jam išsprendi?
- kuo gali tavo paskyra jam/jai padėti?
Užduok ir atsakyk į kiek įmanoma daugiau panašių klausimų – kuo daugiau žinosi atsakymų, tuo geriau suprasi, koks yra Tavo idealus klientas/ sekėjas ir tuo efektyvesnį bei naudingesnį turinį jam sukursi. Tai padės pagerinti sekėjų įsitraukimą į turinį ir paskatinti sekėjus tapti klientais/ pirkėjais.
4. Kaip Tavo paslaugos/produktai gali padėti žmogui? 🙌
Pagalvok apie gilesnę Tavo siūlomų paslaugų ar prekių prasmę, parduok ne pačias paslaugas ar prekes, bet jausmą, kurį jos suteikia. Galbūt kuri rankų darbo suknelę, kurią apsivilkusi moteris jaučiasi labiau savimi pasitikinti? O gal teiki draudimo konsultavimo paslaugas, kurių pagalba pagelbėsi jiems keliaujant ar nutikus nelaimei?
5. Ką žmogui daryti toliau perskaičius Tavo Instagram „bio” aprašymą arba tam tikrą įrašą? ➡️
Pasitikrink ar paskutinėje eilutėje nurodai veiksmą (angl. call to action – cta), ką sekėjui daryti toliau. Keletas „CTA” idėjų:
- užsiregistruok nemokamam pažintiniam skambučiui;
- parašyk man žinutę;
- spustelėk „bio” nuorodą;
- atsisiųsk nemokamą šabloną.
Dabar, kai šiuos svarbius klausimus jau žinai, atsakyk į juos ir palygink ar atsakymai atitinka Tavo misiją ir tikslą – tai, ką nori, kad žmonės Tavo paskyroje rastų ir ko iš jos pasisemtų. Jeigu tikslas ir turinys atitinka – esi teisingame kelyje atrandant savo tikslinį pirkėją/ klientą ir auginant Instagram paskyrą. ✨
Na, o jeigu vis dar turi abejonių, kaip tikslingai kurti Instagram turinį ar susijusių klausimų, pavyzdžiui, „Kodėl neauga Instagram sekėjai?“, „Kaip padidinti sekėjų įsitraukimą?“ – kviečiu registruotis Instagram konsultacijai.